۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۴

در تمرین عصر شنبه رخ داد؛

قلعه‌نویی نگاه‌ها را به خود معطوف کرد/ صحبت‌های ویژه قبل از بازی حساس

قلعه‌نویی نگاه‌ها را به خود معطوف کرد/ صحبت‌های ویژه قبل از بازی حساس

تیم فوتبال استقلال درحالی عصر امروز نخستین تمرین خود را بعد از بازگشت از کره‌جنوبی در غیاب محمد قاضی برگزار کرد که در این تمرین قلعه‌نویی حدود 20 دقیقه با بازیکنان تیمش صحبت کرد. حرف‌های قلعه‌نویی که در مواقعی با صدای بلند مطرح می‌شد، توجه همه را به خود جلب کرده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال پس برگزاری دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت به ایران از ساعت 16 امروز شنبه درحالی در کمپ اختصاصی باشگاه انجام شد که کمتر از 100 تماشاگر در محل تمرین حضور یافتند.

در این تمرین استقلالی‌ها که پس از دو هفته در تهران برگزار شد، محمد قاضی غایب بود و آندرانیک تیموریان با 40 دقیقه تاخیر و با لباس شخصی در تمرین حاضر شد. سیاوش اکبرپور که مدت‌ها به دلیل مصدومیت در تمرین حضور نداشت، امروز در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.

پیش از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی حدود 20 دقیقه در میانه میدان با نفرات تیم صحبت کرد. سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در زمان صحبت‌هایش گاهی صدای خود را بالا می‌برد و گاهی هم با آرامش حرف‌هایش را مطرح کرد. این صحبت‌ها توجه همه حاضران در محل تمرین را به خود جلب کرده بود. پس از اتمام ان صحبت‌ها، سرمربی استقلال ساموئل، جمشیدیان و مجیدی را به کناری کشیده و حدود 5 دقیقه به طور اختصاصی با آنها گفتگو کرد.

آندرانیک تیموریان پس از حضور در تمرین چند دقیقه‌ای هم با دکتر نوروزی به طور اختصاصی صحبت کرد. منصور پورحیدری، سیروس دین محمدی و شاهرخ بیانی در تمرین حضور داشته و به دقت کار بازیکنان را زیر نظر داشتند.

در این تمرین بازیکنان پس از صحبت‌های قلعه‌نویی، ابتدا دور زمین دویده و پس از گرم کردن بدن‌های خود، به بازی آقاوسط پرداختند. قلعه‌نویی نیز در این بازی کنار سایر بازیکنان حضور داشت. پس از بازی آقاوسط، بازیکنان بجای فوتبال بازی کردن، به بازی دست‌رشته پرداختند که این بازی با نشاط خاصی انجام شد و از لحاظ روحی برای بازیکنان بسیار خوب بود.

خسرو حیدری 40 دقیقه زودتر از پایان تمرین و با هماهنگی کادرفنی، کمپ استقلال را ترک کرد. ضمن اینکه تیموریان در پایان تمرین دقایقی با امیر قلعه‌نویی صحبت کرد.

در پایان تمرین نیز بازیکنان زیر نظر بدنساز تیم، تمرینات خاصی را انجام دادند.

کد خبر 2144751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha